AZAL sərnişinlərini aldadır – FAKTLAR
Şirkətin yarıtmaz fəaliyyəti onun xidmətindən istifadə edənlərin sayını azaldır
Son illər Azərbaycanın hava nəqliyyatında əsas yeri tutan AZAL-dan şikayətlər artmaqdadır. Sözügedən şirkətin zaman-zaman tətbiq etdiyi “yeniliklər”, yaxud müştərilərin rahatlığının əksinə olaraq onların narahatlığına gətirib çıxaran “islahatlar” hər ötən gün AZAL-dan olan şikayətlərin artmasına səbəb olur. Məsələ kifayət qədər ciddi xarakter daşıdığından təkcə bu şirkətin xidmətlərindən istifadə edən sadə vətəndaşlar deyil, eləcə də məmurlar, millət vəkilləri də AZAL-dan gileylənir, onun xidmət səviyyəsini açıq şəkildə tənqid edirlər. Hətta bir neçə dəfə qanunverici orqanın iclaslarında belə bir sıra millət vəkilləri açıq şəkildə AZAL-ı tənqid edib, onun yarıtmaz fəaliyyətindən bəhs ediblər. Nəzər alsaq ki, Hava Limanı bir ölkənin əsas giriş qapısı hesab edilir və orada sərnişinlərə göstərilən xidmət, münasibət istər-istəməz həmin ölkə barədə fikir formalaşdırır, o zaman AZAL-ın ölkəmizə təşrif buyuran xarici ölkə vətəndaşlarda Azərbaycan barədə müsbət fikir yaratmadığını da açıqca söyləyə bilərik. Elə bu səbəbdəndir ki, Azərbaycana səfər edən, yaxud turist səfəri, eləcə də toplantılar, konfranslarda iştirak etmıək üçün Azərbaycandan kənara üs tutan şəxslər bir qayda olaraq daha çox AZAL-dan alternative variantlardan, hava şirkətlərindən istifadə edirlər.
AZAL-ın müştəriləri narazı salan xidmətlərindən elə Azərbaycandan kənarda yaşayan soydaşlarımız da gileylənirlər. Məlumat üçün qeyd edək ki, bir müddət əvvəl Rusiyada fəaliyyət göstərən diaspor fəallarımızdan biri şirkətin yarıtmaz fəaliyyəti, Azərbaycana səfər edən xarici turistlərdə mənfi rəy formalaşdırması barədə social şəbəkələrdə fikirlərini paylaşmışdı. Bu günlərdə isə eyni şikayətləri, şirkətin yarıtmaz fəaliyyətini Türkiyədə yaşayan soydaşımız Toğrul İsmayıl dilə gətirib. O, şirkləti sərnişinlərdən əlavə pul qoparmaqda, bir qədər də dəqiqləşdirsək fırıldaqçılıqda ittiham edib. Toğrul İsmayıl qeyd edib ki, oktyabr ayının 31-də gediş-dönüş üçün təyyarə bileti sifarış edib. Bunun üçün o, AZAL-ın Türkiyədəki ofisinə müraciət edib: “Buradaki ofisdə çox mədəni şəkildə sifarişimi alıb biletin qiymetinin 270 ABŞ dolları olacağını dedilər və opsiyonun noyabrın 4-ü, saat 12-yə qədər keçərli olacağını bildirdilər. Mən bilet qiymətinin dəyişib- dəyişməyəcəyini soruşunca: “Siz nə danışırsınız, elə şey olarmu? Qiymet bu zaman içərinsində eyni qalacaq” deyə iddia etdilər. Təbii ki, bir normal insan olaraq buna inanmalı oldum. Hərçənd ki, içimdə bir narahatçılıq vardı. İşlərimin çoxluğundan da ancaq Bakıya hərəkət edəcəyim gün bileti almaq imkanım yarandı. Fəqət soruşduğumda verilən cavaba məəttəl qaldım. Belə ki, 2 gün öncə şirkətdə opsiyonun yenilənməsi edilib və rezerv etdiyim biletin qiyməti 305 ABŞ dollarına qalxıb. Bu necə ola bilər?. Mənə xəbər verməli deyilmiydiniz? sualına “Biz bilmirik şirkət belə edib ” deyə qısa cavab aldım. Təbii ki, bu cür hörmətsizliyə qarşı mən də AZAL xidmətindən imtina etdim”. Toğrul İsmayıl qeyd edib ki, bu hadisə mütəmadi olursa, rəsmən millətlə mədəni şəkildə “dalğa keçirlər”. Amma deməyim odur ki, həmin tarixdə mən Türk Hava Yollarının Ankara-İstanbul-Ankara gediş dönüş biletini alsaydım, sadəcə 841 TL ödəyəcəkdim ki, bu da 221 ABŞ dollarına bərabər olacaqdı. Bu dəfə Türk Hava Yolları biletini 1195 TL almalı oldum. Fəqət 2 təyyarə dəyişməklə gedilən bilet yenə də AZAL biletindən ucuzdur və baqaj yeri də daha çoxdur. Yəni AZAL-ı seçməklə sadəcə maddi olaraq zərər görmədim, eyni zamanda da özümü aldadılmış hiss etdim. Bütün bunları qeyd etməkdə məqsədim AZAl-ın bir hava şirkəti olaraq həm bahalı, həm monopolist, həm də nə qədər etibarsız şirkət olduğunu bir daha özüm üçün təsdiqlədiyimi ifadə etməkdir. Yəni təyyarəyə bilet alıb biz AZAL-a mindiyimizi düşünsək də, əslində AZAL bizi minir. Gəldiyim qənaət budur”. Toğrul İsmayıl AZAL-a kredi kartı ilə də bilet almağın olduqca müşkül məsələyə çevrildiyini söyləyib. .Şikayət müəllifi bundan sonra bird aha AZAL-ın xidmətlərindən istifadə etməyəcəyini dilə gətirib.
AZAL sərnişinlərini aldadır?
Şirkətin yarıtmaz fəaliyyəti onun xidmətindən istifadə edənlərin sayını azaldır
Son illər Azərbaycanın hava nəqliyyatında əsas yeri tutan AZAL-dan şikayətlər artmaqdadır. Sözügedən şirkətin zaman-zaman tətbiq etdiyi “yeniliklər”, yaxud müştərilərin rahatlığının əksinə olaraq onların narahatlığına gətirib çıxaran “islahatlar” hər ötən gün AZAL-dan olan şikayətlərin artmasına səbəb olur. Məsələ kifayət qədər ciddi xarakter daşıdığından təkcə bu şirkətin xidmətlərindən istifadə edən sadə vətəndaşlar deyil, eləcə də məmurlar, millət vəkilləri də AZAL-dan gileylənir, onun xidmət səviyyəsini açıq şəkildə tənqid edirlər. Hətta bir neçə dəfə qanunverici orqanın iclaslarında belə bir sıra millət vəkilləri açıq şəkildə AZAL-ı tənqid edib, onun yarıtmaz fəaliyyətindən bəhs ediblər. Nəzər alsaq ki, Hava Limanı bir ölkənin əsas giriş qapısı hesab edilir və orada sərnişinlərə göstərilən xidmət, münasibət istər-istəməz həmin ölkə barədə fikir formalaşdırır, o zaman AZAL-ın ölkəmizə təşrif buyuran xarici ölkə vətəndaşlarda Azərbaycan barədə müsbət fikir yaratmadığını da açıqca söyləyə bilərik. Elə bu səbəbdəndir ki, Azərbaycana səfər edən, yaxud turist səfəri, eləcə də toplantılar, konfranslarda iştirak etmıək üçün Azərbaycandan kənara üs tutan şəxslər bir qayda olaraq daha çox AZAL-dan alternative variantlardan, hava şirkətlərindən istifadə edirlər.
AZAL-ın müştəriləri narazı salan xidmətlərindən elə Azərbaycandan kənarda yaşayan soydaşlarımız da gileylənirlər. Məlumat üçün qeyd edək ki, bir müddət əvvəl Rusiyada fəaliyyət göstərən diaspor fəallarımızdan biri şirkətin yarıtmaz fəaliyyəti, Azərbaycana səfər edən xarici turistlərdə mənfi rəy formalaşdırması barədə social şəbəkələrdə fikirlərini paylaşmışdı. Bu günlərdə isə eyni şikayətləri, şirkətin yarıtmaz fəaliyyətini Türkiyədə yaşayan soydaşımız Toğrul İsmayıl dilə gətirib. O, şirkləti sərnişinlərdən əlavə pul qoparmaqda, bir qədər də dəqiqləşdirsək fırıldaqçılıqda ittiham edib. Toğrul İsmayıl qeyd edib ki, oktyabr ayının 31-də gediş-dönüş üçün təyyarə bileti sifarış edib. Bunun üçün o, AZAL-ın Türkiyədəki ofisinə müraciət edib: “Buradaki ofisdə çox mədəni şəkildə sifarişimi alıb biletin qiymetinin 270 ABŞ dolları olacağını dedilər və opsiyonun noyabrın 4-ü, saat 12-yə qədər keçərli olacağını bildirdilər. Mən bilet qiymətinin dəyişib- dəyişməyəcəyini soruşunca: “Siz nə danışırsınız, elə şey olarmu? Qiymet bu zaman içərinsində eyni qalacaq” deyə iddia etdilər. Təbii ki, bir normal insan olaraq buna inanmalı oldum. Hərçənd ki, içimdə bir narahatçılıq vardı. İşlərimin çoxluğundan da ancaq Bakıya hərəkət edəcəyim gün bileti almaq imkanım yarandı. Fəqət soruşduğumda verilən cavaba məəttəl qaldım. Belə ki, 2 gün öncə şirkətdə opsiyonun yenilənməsi edilib və rezerv etdiyim biletin qiyməti 305 ABŞ dollarına qalxıb. Bu necə ola bilər?. Mənə xəbər verməli deyilmiydiniz? sualına “Biz bilmirik şirkət belə edib ” deyə qısa cavab aldım. Təbii ki, bu cür hörmətsizliyə qarşı mən də AZAL xidmətindən imtina etdim”. Toğrul İsmayıl qeyd edib ki, bu hadisə mütəmadi olursa, rəsmən millətlə mədəni şəkildə “dalğa keçirlər”. Amma deməyim odur ki, həmin tarixdə mən Türk Hava Yollarının Ankara-İstanbul-Ankara gediş dönüş biletini alsaydım, sadəcə 841 TL ödəyəcəkdim ki, bu da 221 ABŞ dollarına bərabər olacaqdı. Bu dəfə Türk Hava Yolları biletini 1195 TL almalı oldum. Fəqət 2 təyyarə dəyişməklə gedilən bilet yenə də AZAL biletindən ucuzdur və baqaj yeri də daha çoxdur. Yəni AZAL-ı seçməklə sadəcə maddi olaraq zərər görmədim, eyni zamanda da özümü aldadılmış hiss etdim. Bütün bunları qeyd etməkdə məqsədim AZAl-ın bir hava şirkəti olaraq həm bahalı, həm monopolist, həm də nə qədər etibarsız şirkət olduğunu bir daha özüm üçün təsdiqlədiyimi ifadə etməkdir. Yəni təyyarəyə bilet alıb biz AZAL-a mindiyimizi düşünsək də, əslində AZAL bizi minir. Gəldiyim qənaət budur”. Toğrul İsmayıl AZAL-a kredi kartı ilə də bilet almağın olduqca müşkül məsələyə çevrildiyini söyləyib. .Şikayət müəllifi bundan sonra bird aha AZAL-ın xidmətlərindən istifadə etməyəcəyini dilə gətirib.
Füzuli